Doradzamy przedsiębiorcom

Aktualności

Aktualności

Zmiana terminu szkolenia - Zapraszamy na bezpłatne szkolenie: Storytelling w biznesie, Poznań 12.10.2018

2018-09-20

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji, wraz z Wielkopolską Izbą Rzemieślniczą oraz z Wielkopolską Izbą Przemysłowo-Handlową pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.: „Storytelling w biznesie” Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych. Storytelling jest formą docierania do klientów i budzenia w nich emocji, które powodują, że zostaniemy zapamiętani i wyróżnimy się z tłumu innych ofert. Czym jest storytelling? To sztuka opowiadania historii.

Data: 12.10. 2018 r.
Miejsce: Plac Wolności 18,  Sala konferencyjna na II piętrze
Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji


AGENDA:


9.10.2018 (wtorek)
1. Storytelling - podstawowe pojęcia

  • skąd się wziął storytelling
  • dlaczego pomoże mi w moim biznesie
  • ile rodzajów historii jest do opowiedzenia - sto? dziesięć? jedna?
  • monomit - podstawa dobrego storytellingu
  • elementy składowe monomitu

2. Tworzenie historii na potrzeby biznesu w mojej firmie

  • o czym warto a o czym nie warto opowiadać klientom
  • skąd brać materiały do tworzenia historii
  • słowa-klucze pomagające tworzyć dobre historie
  • tworzenie bohatera
  •  tworzenie przeciwności
  • tworzenie celu
  • klocki storytellingowe - składowe opowieści biznesowej


3. Archetypy storytellingowe

  • czym są archetypy w storytellingu
  • omówienie archetypów na przykładzie firm podpierających się archetypami w działalności biznesowej
  • jaki archetyp pasuje do mojej firmy - jeden a może więcej?

4. Schematy kreatywne pomocne w tworzeniu historii biznesowych

  • opowiedz historię - storytellingowy odpowiednik small-talk
  • pokaż rytuał - rytuały społeczne pokazywane np w reklamach, które można wykorzystać do tworzenia własnej historii biznesowej
  • pokaż wroga - co jest wrogiem mojej marki i mojego produktu, co mogę wykorzystać przy tworzeniu historii opowiadanej klientowi
  • dom, praca, "trzecie miejsce" - jako tła dla historii biznesowych wykorzystywane w schematach kreatywnych

5. Jak opowiadać historie aby zdobywać klientów

  • jak zacząć aby zainteresować
  •  jak tworzyć konflikt i budować napięcie
  • w jaki sposób tworzy się wiarygodność aby klient chciał nas wysłuchać
  • opowiadanie historii w social mediach

6. Klątwa Wiedzy

  • co to jest "Klątwa Wiedzy"
  • kiedy jest elementem przeszkadzającym w opowiadaniu historii np. podczas prezentacji handlowych
  • jak ją wykorzystać na naszą korzyść aby wsparła naszą historię i przykuła uwagę odbiorców

7. Jak firmy opowiadają historie

  •  przykład firm dużych - jak opowiadać historie gdy mamy budżet
  • przykłady firm średnich - jak opowiadać historie gdy mamy mały budżet
  • przykłady firm małych - jak opowiadać historie gdy nie mamy budżetu
  • co mali mogą wziąć od dużych - i wygrać

8. Piszemy historię na przykładzie konkretnej firmy

  • od czego zaczynamy
  • tworzymy bohatera i wyzwanie dla niego
  • z jakiego archetypu skorzystać
  • jak wpleść storytelling w prezentację biznesową firmy

DODATKOWO:
każdy uczestnik szkolenia otrzyma płytę CD z audiobookiem omawiającym najważniejsze kwestie tworzenia historii biznesowych

Rejestracja do 4.10.2018:
Zgłoszenia przyjmowane są z załączonym formularzu na adres: izba@pcc.org.pl


Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15-20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Podczas warsztatu uczestnicy otrzymają wydrukowane materiały dydaktyczne, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, zapewnione zostaną napoje.


Sylwetka trenera:


Michał Lisiecki – absolwent  Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Towaroznawstwo. Ukończył również podyplomowe studium  z Coachingu w Wyższej Szkole Bankowej. 

W swoim życiorysie prezentuje szerokie doświadczenia związane ze szkoleniami, doradztwem  eksportem i sprzedażą. Przy projektach szkoleniowych współpracował m. in. z Urzędem Miasta Poznania, Regionalną Izbą Gospodarczą w Katowicach i przez trzy edycje doradzał przy Poznańskich Dniach Przedsiębiorczości.

Wprowadził jedną z poznańskich firm produkcyjnych na czwarte miejsce w Polsce, jeżeli chodzi  o eksport towarów do Etiopii, w tej samej firmie zdobył zamówienie na 18 mln złotych . Od 2011 roku stale współpracuje jako autor artykułów poświęconych sprzedaży w magazynach branżowych „As Sprzedaży” i „Szef Sprzedaży”. W tym samym roku zaczął również prowadzić własną stronę internetową poświęconą edukacji w temacie sprzedaży.

Od 2014 roku właściciel  ARTOFSALE, firmy która zajmuje się szkoleniami, doradztwem dla instytucji oraz firm prywatnych z zakresu m.in.: sprzedaży, eksportu, importu, storytellingu, perswazji, wpływu społecznego, prezentacji, przemawiania publicznego. ARTOFSALE zajmuje się również  importem kawy z Etiopii i jej sprzedażą w Polsce.
 Dojazd samochodem: płatny parking pod Placem Wolności
 Dojazd komunikacją publiczną: tramwaje nr 2,5,9,13,15,16
 
Ilość miejsc jest ograniczona.

Więcej informacji: tel.:  61 851 78 48
 

< zobacz listę aktualności

Newsletter

Kalendarium

Grudzień 2018

P W Ś C P S N
          01 02
03 04 05 07 08 09
10 11 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
Punkt konsultacyjny

Zostań członkiem izby

Członkiem Izby może zostać osoba prawna lub fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą

więcej

Przeglądaj oferty

Nawiąż nowe kontakty biznesowe. Przeglądaj oferty zrzeszonych przedsiębiorstw.

więcej

Kontakt

Pl. Wolności 18
61-739 Poznań
Tel. 61 851 78 48
E-mail: izba@pcc.org.pl

więcej

Nasi partnerzy