Zapraszamy na bezpłatne szkolenie "Skuteczne budowanie marki, zarządzanie marką”, 23-25.06.2020
2020-06-16
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.: "Skuteczne budowanie marki, zarządzanie marką” Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji
Data szkolenia: 23-25.06.2020
Czas szkolenia online: 10:00 – 13:00
Czas zdalnej, indywidualnej pracy: 13:00 – 16:00
Ważne!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
- sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- arkusz Microsoft Word/ lub podobny – celem wykonywania zadań
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
DZIEŃ I – WARSZTATU ONLINE 3h + zdalna, indywidualna praca Uczestnika szkolenia 3h
I. SZTUKA BUDOWANIA WIZERUNKU
1.1. Publiczny wizerunek, czyli preferowane style prezentacji
1.2. Sprzedawane korzyści
II. ETAPY TWORZENIA MARKI
2.1. Narzędzia wykorzystywane w poszczególnych etapach tworzenia marki
III. TOŻSAMOŚĆ A WIZERUNEK– praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia
2.1. Strategia budowania tożsamości
2.2. Umiejętne komunikowanie
2.3. Reputacja a wizerunek
DZIEŃ II –WARSZTATU ONLINE3h +zdalna, indywidualna praca Uczestnika szkolenia 3h
IV. IDENTYFIKACJA WIZUALNA
4.1. Strategia promocji firmy a spójna identyfikacja firmy
V. BUDOWANIE MARKI
5.1. Jak zbudować wizerunek marki aby była odpowiednio postrzegana?
5.2. Checklista budowania skutecznej marki
VI. PUBLIC RELATIONS- KONCEPCJA, SKUTECZNOŚĆ - praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia
6.1. Etapy PR
6.2. Wybór odpowiednich kanałów
6.3. Działania, reakcja na negatywny PR
6.4. Badanie skuteczności
DZIEŃ III WARSZTATU ONLINE3h +zdalna, indywidualna praca Uczestnika szkolenia 3h
VII. ARCHETYPY MARKI – NADAJ ZNACZENIE SWOJEJ MARCE
7.1. Archetypy marki – co to takiego?
7.2. Archetypy marki wg. Margaret Mark i Carol S. Pearson
VIII. BRANDING PERCEPCYJNY A EMOCJONALNY- praca indywidualna, zdalna Uczestnika szkolenia
8.1. Marka jako zbiór skojarzeń
8.2. Marka jako reakcja emocjonalna
Dodatkowo każdego dnia 1h doradztwa
Rejestracja do 22.06.2020
Zgłoszenia przyjmowane są za załączonym formularzu: https://forms.gle/pZNvgDUs9LbAV4h79
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 – 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.