Zapraszamy na bezpłatne szkolenie "Prospecting - metody pozyskiwania klientów", 15.09.2020
2020-08-24
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.: ? Prospecting - metody pozyskiwania klientów” Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
Data: 15.09.2020 r. , godz.: 10:00-16:00
Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji
Czas szkolenia online: 10:00 – 13:00
Czas zdalnej, indywidualnej pracy: 13:00 – 16:00
Ważne!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
- sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- arkusz Microsoft Word/ lub podobny – celem wykonywania zadań
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
AGENDA:
Zakres tematyczny warsztatu:
1. Sprzedaż jako element strategii firmy
2. Zasady zachowani klientów
3. Źródła informacji o klientach
4. Potencjał rynku – zasady obliczania
5. Analiza rynku przedsiębiorstwa
6. Metody planowania sprzedaży
7. Analiza wartości klienta
8. Etapy prospectingu
9. Lejek sprzedażowy – analiza etapów procesu sprzedaży
10. Przegląd metod prospectingu
11. Kontakt telefoniczny z klientem
12. Rozmowa bezpośrednia z klientem
13. Wykorzystanie internetu w komunikacji
14. Oprogramowanie wykorzystywane w prospectingu
Rejestracja do 14.09.2020
Zgłoszenia przyjmowane są za załączonym formularzu:
https://forms.gle/68ntrNScUkpdY4kG6
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 – 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Cel szkolenia:
- nabycie przez przedsiębiorców z sektora MSP praktycznej wiedzy z zakresu pozyskiwania klientów z wykorzystaniem metody prospectingu ,
- poprawa wizerunku firm na zewnątrz poprzez skuteczne zastosowanie narzędzi komunikacji,
- zdobycie umiejętności wykorzystania analizy runku oraz metod planowania sprzedaży w praktyce,
- wzrost efektywności działań promocyjnych przy wykorzystaniu praktycznych rozwiązań wspomagających relacje z klientami
dr Szymon Strojny - Ekspert Instytutu Logistyki i Magazynowania i adiunkt w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, ze specjalizacją w zakresie marketingu i sprzedaży oraz polityki cenowej przedsiębiorstw. Absolwent i wieloletni pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Pełnił kierownicze stanowiska w działach sprzedaży zarówno przedsiębiorstw krajowych (Grupa Enea), jak i w korporacjach międzynarodowych (Netia Telekom S.A.). Były doradca w zakresie polityki cenowej Orlen Oil Sp. z o.o. Trener biznesu, aktywnie współpracujący z kilkoma firmami szkoleniowymi w Warszawie i Poznaniu (Sandler Training, House of Skills, Global Business Center, Strategia – szkolenia i doradztwo biznesowe). Wieloletni wykładowca na kierunkach zarządzania.
Autor wielu publikacji naukowych oraz profesjonalnych programów studiów podyplomowych dla kadr zarządzających. Promotor dziesiątek prac dyplomowych.
Ilość miejsc jest ograniczona.