Doradzamy przedsiębiorcom

Aktualności

Aktualności

SZKOLENIE ONLINE: JAK ZBUDOWAĆ WIZERUNEK MARKI ABY BYŁA ODPOWIEDNIO POSTRZEGANA ONLINE I OFFLINE, 07.11.2022

2022-10-24

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.: SZKOLENIE ONLINE: JAK ZBUDOWAĆ WIZERUNEK MARKI ABY BYŁA ODPOWIEDNIO POSTRZEGANA ONLINE I OFFLINE Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Data: 07.11.2022 (poniedziałek)
Organizator: POLSKA IZBA GOSPODARCZA IMPORTERÓW, EKSPORTERÓW I KOOPERACJI
Czas szkolenia online: 9:00 – 13:00
Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 – 17:00
Ważne!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
•    sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
•    sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
•    arkusz Microsoft Word/ lub podobny – celem wykonywania zadań
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
Program:
1.    Sztuka budowania wizerunku
•    Persony a propozycja wartości
•    Archetypy marki, a nasza marka
2.    Tożsamość a wizerunek
•    Jak zarządzać tożsamością online by wykreować pożądany wizerunek
3.    Etapy tworzenia marki
•    Klucz marki – jakie drzwi otwiera?
•    Zasada budowania klucza marki
4.    Narzędzia wykorzystywane w poszczególnych etapach tworzenia marki
5.    Identyfikacja wizualna
•    Spójny przekaz
•    Znaczenie psychologii w odbiorze przez klienta
6.    Strategia promocji firmy a spójna identyfikacja firmy
7.    Public relations- koncepcja, skuteczność
8.    Branding percepcyjny a emocjonalny
Rejestracja do 06.11.2022
Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: tutaj

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do ich weryfikacji.
Cel szkolenia: Szkolenie w efekcie wyposaża w narzędzia brandingowe, pomagające kształtować obraz marki w głowach klientów. Identyfikacja wizualna, to ona odpowiada za wygląd marki. W jej zakres wchodzi wszystko, czego odbiorca doświadcza wizualnie. System komunikacji, to on definiuje co, i w jaki sposób o sobie mówisz. Odpowiednio dobrane słowa i treści pomagają budować zaufanie oraz w zrozumiały sposób opowiadają o marce. Strategia marki - to ona ułatwia decyzje. Rozkładając markę na czynniki pierwsze, pozwala ją lepiej zrozumieć. System identyfikacji i wytyczne - pozwala zachować spójność podczas tworzenia materiałów do różnych kanałów i segmentów rynku. Szkolenie ma za zadanie przygotować Uczestników do profesjonalnego zarządzania marką / markami w warunkach trudnego, nasyconego konkurencyjnymi produktami i markami rynku. Uczestnicy szkolenia poznają elementy procesu zarządzania marką, w tym jak rozpoznawać potrzeby i motywy zachowań konsumentów marki. Nauczą się technik promocyjnych wykorzystywanych w zarządzaniu marką, w tym spojrzą na markę oczyma klienta.
 

< zobacz listę aktualności

Newsletter

Kalendarium

Grudzień 2022

P W Ś C P S N
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Punkt konsultacyjny

Zostań członkiem izby

Członkiem Izby może zostać osoba prawna lub fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą

więcej

Przeglądaj oferty

Nawiąż nowe kontakty biznesowe. Przeglądaj oferty zrzeszonych przedsiębiorstw.

więcej

Kontakt

Pl. Wolności 18
61-739 Poznań
Tel. 61 851 78 48
E-mail: izba@pcc.org.pl

więcej

Nasi partnerzy