Doradzamy przedsiębiorcom

Aktualności

Aktualności

Światowi znawcy merchandisingu i marketingu na konferencji Designing Customer Experience - 31.03.2015 Poznań

2015-03-10

Połączona z praktycznymi warsztatami konferencja, to doskonały sposób na poznanie tajników projektowania przestrzeni użytkowej pod kątem pozytywnych doświadczeń klientów. Wszystko to pod okiem światowych fachowców z branży. Kto tym razem zaszczyci nas swoją obecnością?

Thomas Schumacher (Austria) – światowej sławy ekspert w dziedzinie merchandisingu w swoim autorskim warsztacie: POS strefa kasowa, czyli jak sieć austriackich stacji benzynowych przygotowała swoje stanowiska kasowe by zwiększyć sprzedaż.
W ramach case study Schumacher udzieli unikalnych rad i zaprezentuje praktyczne triki.

Wybrane zagadnienia z wystąpienia:

  • Tajniki wyeksponowania produktów – wystarczy kilka manewrów, aby poznać technikę jeszcze lepszej ekspozycji.
  • Monotonne otoczenie sprzedażowe i nuda? Inspirujące sztuczki pozwolą spojrzeć na nie pod zupełnie innym kątem i dokonać efektywnych zmian.
  • Czym są „inspirujące produkty” i jaka jest ich funkcja?
  • Punkty fokusowe – szybki test: czy na pewno dobrze je wykorzystujesz?
  • Czy design sprzedaje? 

Pasjonat i autorytet świata marketingu  — Jacek Kotarbiński, nowym prelegentem DCE!
Jacek Kotarbiński, to kultowa postać w świecie marketingu. Od 23 lat nieustannie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności i innowacji. Jest trenerem biznesu, coachem i konsultantem zarządów. Wspiera zespoły w procesie sprzedaży, budowania wartości przedsiębiorstw, racjonalizacji zarządzania markami, optymalizacji procesów poprawy rentowności i innowacji. To doskonały mówca. Porywa na InfoShare, TEDx Gdynia, MEGA Rzeszów i w wielu innych wystąpieniach. Autor bloga kotarbinski.com i bestsellerowej ,,Sztuki rynkologii". Podczas prelekcji na konferencji, słuchacze będą mieli okazję zaczerpnąć inspiracji od doskonałego praktyka marketingu i wizjonera sprzedaży.


Kto jeszcze pojawi się na DCE
Austin Campbell, dyrektor zarządzający CAPS Group. Doświadczony lider w prowadzeniu globalnych projektów sprzężonych ze zrozumieniem lokalnej specyfiki, poprzez innowacyjne myślenie i absolutne skupienie na jakości oferowanych usług. Obecnie prowadzi projekty dla takich marek jak: Harley-Davidson (cały glob), Pepco (Europa), Debenhams (Wielka Brytania) oraz CCC (Polska). Na konferencji udzieli eksperckich wskazówek na temat tego, co zrobić, aby klienci powracali, jak przyciągnąć klienta i przeprowadzić go od wejścia do punktu kasowego.


Bartłomiej Dudka, dyrektor zarządzający Branch Brothers. Doradca w dziedzinie zwiększania skuteczności komunikacji marketingowej i maksymalizacji zysków z inwestycji w sieciach sprzedaży, ekspert Customer Experience. Podczas swojego wystąpienia pod intrygującym tytułem „Customer service jako software”, opowie o tajnikach obsługi klienta. Wspólnie z Austinem Campbellem będzie mówił o ulepszeniu „ścieżki” jaką klient pokonuje podczas wędrówki od wejścia do kasy.


Marcin Chłodnicki, trener service design, specjalista w dziedzinie wzornictwa usług (service design) oraz service design thinking. Autor kilkudziesięciu opracowań konsultingowych oraz specjalistycznych i poradnikowych tekstów marketingowych. Współpracuje ze światowymi potentatami (BMW, BP, Allen Consulting, KSDP Design: Coca-Cola, VW, TNT, Levi’s), a także doradzając polskim klientom. W swoim wystąpieniu POS strefa kasowa, opowie w jaki sposób polscy sprzedawcy przygotowują strefy kasowe by zwiększyć sprzedaż. Przestrzeże przed najczęściej popełnianymi błędami i omówi dobre praktyki.


Dominika Maciejak, trener obsługi klienta i doradca, twórczyni marki Skillpoint. Doradca, specjalizujący się w handlu detalicznym w sektorze odzieżowym, spożywczym, usługowym i gastronomii. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem podczas warsztatów i treningów on-the-job, dotykając zagadnień związanych ze sprzedażą, standardami obsługi klienta, zarządzaniem personelem oraz psychologicznych aspektów relacji interpersonalnych. Wraz z Bartłomiejem Dudką poruszą tematykę wpływu poziomu customer service na odbiór marki przez klientów.

DCE jest wspólnym projektem Branch Brothers oraz CAPS Group.
Konferencja odbędzie się 31 marca br na Stadionie Inea w Poznaniu.

O CAPS Group
CAPS Group oferuje wysoce indywidualne i kompleksowe usługi wyposażania wnętrz. Spółka zapewnia: opracowanie  koncepcji oraz przygotowanie projektu przez zespół doświadczonych projektantów, produkcję wyposażenia w nowoczesnej fabryce w Gorzowie, transport i instalację u klienta. Wiedza na temat lokalnych potrzeb, wspierana przez doświadczenie na globalnym rynku jest jednym z głównych czynników wpływających na sukces spółki CAPS. CAPS Group może się pochwalić współpracą z markami z całego świata, takimi jak: Samsung, Harley Davidson, Pepco, Post Office UK, Debenhams. Więcej informacji na stronie www.caps-group.com/pl

O Branch Brothers
Branch Brothers to zespół ekspertów zajmujących się od lat kreowaniem pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów – shopping experience. W swojej ofercie mają: kompleksowe badania zachowań klientów w miejscach sprzedaży, projektowanie systemów oznaczeń i nawigacji w sklepach, projektowanie systemów ekspozycji towarów i materiałów POS, window dressing. Branch Brothers ma na swoim koncie realizacje dla takich klientów, jak m.in. PKO BP, Santander Consumer Bank, T-Mobile, Lotos Paliwa, Bank Zachodni WBK, Polkomtel SA, Enea, BNP Paribas, Shell czy Inea. Dodatkowe informacje na stronie www.branchbrothers.pl i blogu www.sexsells.pl.


Więcej informacji znajdą Państwo tutaj oraz na stronie stronie konferencji
Rejestracja


Serdecznie zapraszamy!

 

< zobacz listę aktualności

Newsletter

Kalendarium

Grudzień 2017

P W Ś C P S N
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Punkt konsultacyjny

Zostań członkiem izby

Członkiem Izby może zostać osoba prawna lub fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą

więcej

Przeglądaj oferty

Nawiąż nowe kontakty biznesowe. Przeglądaj oferty zrzeszonych przedsiębiorstw.

więcej

Kontakt

Pl. Wolności 18
61-739 Poznań
Tel. 61 851 78 48
E-mail: izba@pcc.org.pl

więcej

Nasi partnerzy