Doradzamy przedsiębiorcom

Aktualności

Aktualności

Jak LinkedIn wzmacnia sprzedaż? Rola social media w tworzeniu strategii i zarządzaniu procesem sprzedaży.

2020-03-03

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne szkolenie Jak LinkedIn wzmacnia sprzedaż? Rola social media w tworzeniu strategii i zarządzaniu procesem sprzedaży. Tematem szkolenia będzie przybliżenie pojęć strategii sprzedaży, procesu sprzedaży i pokazanie roli mediów społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem miejsca platformy LinkedIn w tych procesach. Uczestnicy dowiedzą się, że strategia sprzedaży nie jest zarezerwowana tylko dla wielkich korporacji i przedsiębiorstw, ale jest nieodzownym elementem efektywnej sprzedaży każdej firmy, też, a przede wszystkim, małej i średniej. Pokażemy jak umiejscowić działania marketingowe w procesie sprzedaży, jak osiągnąć synergię między marketingiem a sprzedażą.

Miejsce: Plus 1, Za Bramką 1, Poznań
Data: 13.03.2020, godz. 9:00 - 13:00

Zapisy: tutaj

 

W części warsztatowej przedstawimy strategię sprzedaży w sposób jasny i zrozumiały dla wszystkich. Uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać media społecznościowe w każdym elemencie strategii sprzedaży, zgodnie z następującym planem zagadnień:
1.    DLACZEGO funkcjonujemy na rynku?
2.    GDZIE jesteśmy w kontekście dojrzałości sprzedaży
3.    CO sprzedajemy?
4.    KOMU sprzedajemy?
5.    JAK będziemy sprzedawać?

W szczególny sposób uwzględnimy platformę LinkedIn. Pokażemy jak wykorzystać LinkedIn do pozyskiwania klientów. LinkedIn to potężne narzędzie do nawiązywania kontaktów w sieci social media. Sama obecność w tym medium nie wystarczy, warto być aktywnym użytkownikiem, tworzącym i angażującym się w treści, które wpływają na grupę docelową klientów. Powiemy o tym, jak skutecznie być obecnym jako handlowiec na LinkedIn i pozyskiwać tam klientów, jednocześnie budując markę firmy.
Wyjaśnimy, jak profesjonalnie korzystać z LinkedIn i jak docierać do klientów z segmentu B2B. Wskażemy wpływ content marketing na sprzedaż i wizerunek marki.

Pokażemy:

    Jak uporządkować działania związane z marketingiem B2B
    Jak wygląda marketing w branży przemysłowej
    Jak wdrożyć Social Selling
    Jak wykorzystać narzędzie Sales Navigator
    Jak tworzyć eksperckie treści, które przyciągają uwagę
    Jakimi działaniami generować leady sprzedażowe
    Jak skutecznie wyszukiwać kontakty na LinkedIn

Prowadzący
Agnieszka Wnuk Zajmuje się marketingiem B2B, na co dzień współpracuje z firmami przemysłowymi w zakresie doradztwa planowania działań marketingowych i projektów marketingowych. Specjalizuje się w profesjonalnym wdrażaniu SocialSelling. Projektuje procesy marketingowo-sprzedażowe uwzględniając LinkedIn, kładąc duży nacisk na współpracę działów sprzedaży i marketingu. Prowadzi szkolenia, konsultacje odnośnie LinkedIn i Sales Navigator. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w sprzedaży i w marketingu B2B. Od kilku lat zajmuje się online i offline marketingiem. Przeprowadziła niezliczoną liczbę warsztatów związanych z wdrożeniem SocialSelling oraz Employee Advocacy. Doradza firmom jak wykorzystywać LinkedIn do działań budowania marki dobrego pracodawcy. Prelegentka na różnych konferencjach związanych z marketingiem B2B i nie tylko.

www.linkedin.com/in/wnukagnieszka/

www.agnieszkawnuk.com/

kontakt@agnieszkawnuk.com

Paweł Farfał - lider, konsultant, Interim Manager. Ma ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w największych światowych korporacjach informatycznych. Zarządzał zespołami sprzedaży w międzynarodowych organizacjach, odpowiedzialny za rynki Europy Centralnej i Wschodniej, Afryki i Indii. Związany z markami: IBM, Xerox, ACS, wprowadzał nowoczesne strategie zarządzania w Polsce, współtwórca Instytutu Outsourcingu.

https://www.linkedin.com/in/pawelfarfal

http://www.know4share.pl

pawel.farfal@know4share.pl

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

< zobacz listę aktualności

Newsletter

Kalendarium

Czerwiec 2020

P W Ś C P S N
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Punkt konsultacyjny

Zostań członkiem izby

Członkiem Izby może zostać osoba prawna lub fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą

więcej

Przeglądaj oferty

Nawiąż nowe kontakty biznesowe. Przeglądaj oferty zrzeszonych przedsiębiorstw.

więcej

Kontakt

Pl. Wolności 18
61-739 Poznań
Tel. 61 851 78 48
E-mail: izba@pcc.org.pl

więcej

Nasi partnerzy