EKSPORT - specjalistyczne szkolenia w zakresie eksportu dla przedsiębiorców z sektora MSP.
2010-04-12
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji wraz z Wielkopolską Izbą Przemysłowo - Handlową oraz Wielkopolską Izbą Rzemieślniczą pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.: „EKSPORT” ? specjalistyczne szkolenia w zakresie eksportu dla przedsiębiorców z sektora MSP. Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania, przeznaczonych na realizację zadań publicznych. Warsztat jest adresowany dla firm, które chciałyby zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu działalności eksportowej, od momentu badania potencjalnych rynków zagranicznych do momentu podpisania kontraktu handlowego i jego zabezpieczenia.
Dwudniowe warsztaty odbywać się będą w godz. 9:00 - 16:00 w ramach 4 kolejnych edycji.
1 edycja
Dzień 1 - 17.05.2010
Dzień 2 – 18.05.2010
2 edycja
Dzień 1 - 08.09.2010
Dzień 2 – 09.09.2010
3 edycja
Dzień 1 - 04.11.2010
Dzień 2 – 05.11.2010
4 edycja
Dzień 1 – 10.06.2010
Dzień 2 – 11.06.2010
Miejsce odbywania się warsztatów:
- 1 edycja: sala nr 304 (III piętro) w Polskiej Izbie Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji, Centrum Kultury ZAMEK, ul. Św. Marcin 80/82 w Poznaniu,
- 2 i 4 edycja: sala nr 22 (I piętro) w Wielkopolskiej Izbie Rzemieślniczej. Al. Niepodległości 2 w Poznaniu,
- 3 edycja: sala konferencyjna nr 301 (III piętro) w Wielkopolskiej Izbie Przemysłowo - Handlowej na ul. Głogowskiej 26 w Poznaniu.
Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach.
Uprzejmie prosimy o zgłoszenia ( karta zgłoszeniowa w załączeniu ) do dnia 14 maja 2010 r. drogą mailową – m.narozniak@pcc.org.pl lub na fax: (061) 851 78 28
Ilość miejsc jest ograniczona.
Bliższych informacji udziela Pani Maria Narożniak, tel. 061 854 21 90.
„EKSPORT” – specjalistyczne szkolenia w zakresie eksportu dla przedsiębiorców z sektora MSP.
PROGRAM
Dzień 1
- Metodologia badań rynków zagranicznych.
- Wybór i opracowanie właściwej strategii eksportowej adekwatnej do specyfiki rynku zagranicznego.
- Marketing i promocja produktu na rynkach eksportowych.
- Kojarzenie partnerów - dobór potencjalnych partnerów na rynkach zagranicznych - metodologia.
- Transakcje eksportowe.
Dzień 2
- Umowy handlowe w transakcjach eksportowych.
- Finansowanie w handlu zagranicznym.
- Negocjacje handlowe.
- Marketing wystawienniczy.
- Dostępne formy dofinansowania działalności eksportowej.