Doradzamy przedsiębiorcom

Aktualności

Aktualności

Bezpłatne warsztaty: " Efektywna sprzedaż", 24-26.06.2019

2019-05-23

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.: ?Efektywna sprzedaż” Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Data: 24-26.06. 2019 r., godz.: 08:30-16:30
Miejsce: Poznań, WDGR przy ul. 28 czerwca 1956 nr 404, sala C (II piętro)
Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji
AGENDA:
Dzień 1
I. SPRZEDAŻ JAKO PROCES:
1.1 Istota ustalenia strategicznych klientów (grup celu) firmy/produktu.
1.2 Etapy procesu skutecznej sprzedaży:
- Klasyfikowanie i przeszukiwanie
- Powitanie i nawiązanie kontaktu
- Określenie potrzeb klienta
- Prezentacja produktu
- Pokonywanie zastrzeżeń
- Finalizacja
- Posprzedażowe warunki sprzedaży.
Dzień 2
II. BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM:
2.1 Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
2.2 Sprzedawanie korzyści.
2.3 Cechy dobrego handlowca.
III. ANALIZA POTRZEB KLIENTA
3.1 Formułowanie pytań zamkniętych, otwartych.
3.2 Metody badania potrzeb klienta.
3.3 Parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie.
Dzień 3
IV. UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI
4.1 Analiza posprzedażowa
4.2 Walka z rutyną w sprzedaży
V. PRACA NAD EMOCJAMI
5.1 Zachowania asertywne
5.2 Radzenie sobie z presją i manipulacją
VI. Telemarketing
6.1 Zasady skutecznego telemarketingu
6.2 Przygotowanie skryptu rozmowy telemarketingowej
VII KONSULTACJE INDYWIDUALNE
Rejestracja do 18.06.2019 Formularz zgłoszeniowy do pobrania tutaj


Zgłoszenia przyjmowane są za załączonym formularzu na adres: izba@pcc.org.pl
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 – 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Podczas warsztatu uczestnicy otrzymają wydrukowane materiały dydaktyczne, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, zapewnione zostaną napoje.
 

Cel szkolenia:
Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży, budowania relacji z klientem, analizy potrzeb klienta, prezentacji oferty handlowej, pracy z trudnym klientem, zamknięcia sprzedaży.
Celem szkolenia jest przede wszystkim przygotowanie uczestników szkolenia
do owocnej pracy z klientem, których efektem jest doprowadzenie do zawarcia transakcji kupna – sprzedaży.
Poprzez udział w szkoleniu uczestnik nabędzie umiejętności wykonywania zadań profesjonalnego sprzedawcy obejmujących m.in.: zachowanie się w kontaktach z klientami i współpracownikami zgodnie z zasadami savoir – viru biznesowego oraz normami etycznymi i estetycznymi, prowadzenia rozmów z klientem z wykorzystaniem aktywnych technik sprzedaży, prezentowania pozytywnej postawy; przeprowadzania analizy sytuacyjnej firmy|
i otoczenia, opracowania planu działania, prowadzenia sprzedaży i postępowanie na wypadek zgłoszonych niezgodności z umową, pozyskania lojalnych klientów.
Sylwetka Trenera:
Magdalena Robaszkiewicz  - absolwentka Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzania i  marketingu oraz Inżynierii jakości i ergonomii. Właściciel firmy Consulting Coaching Business (CCB). Ponad 16 lat doświadczenia w realizacji profesjonalnych usług doradczych i szkoleniowych dla sektora MMSP i korporacji, związanych z: analizą rynku, klasteringiem, aktywnych technik sprzedaży, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej, sporządzaniem planów marketingowych, biznes planów, szacowaniem przychodów przy jednoczesnym określaniu kosztów inwestycyjnych, kształtowaniem modeli biznesowych, wdrażaniem, utrzymywaniem i ciągłym doskonaleniem systemów zarządzania jakością. Wykładowca akademicki w zakresie strategii biznesowych, przedsiębiorczości, systemów zarządzania jakością, procesów sprzedażowych, zarządzania marketingowego. 
Specjalizacje: zarządzanie marketingowe i jakościowe (Arbiter przy Sądzie Arbitrażowym Nowotomyskiej Izby Gospodarczej), procesy sprzedażowe, systemy zarządzania jakości (audytor, pełnomocni SZJ, specjalista KAIZEN, TQM, TPM, Lean Manufacturing i Lean Management), organizacja i zarządzanie. Konsultant Krajowego Systemu Usług Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości od 2005 roku. Członek kapituły Konkursu Gospodarczo – Samorządowego HIT Wielkopolska od 2006 roku. Wiceprzewodnicząca Rady Koordynacyjnej Punktów Konsultacyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w Wielkopolsce (przez 4 lata). Przez wiele lat koordynator licznych projektów twardych,
 jak i miękkich. Doświadczenie praktyczne w kontrolingu i monitoringach firm, instytucji, uczelni wyższych, które pozyskały dofinansowanie inwestycyjne.

Dojazd samochodem: bezpłatny parking na otwartym parkingu Urzędu Miasta Wydziału Działalności Gospodarczej (prosimy o niekorzystanie z parkingu „za szlabanem”)
Dojazd komunikacją publiczną: autobusy linii: 171, 176, 603. Przystanek jest usytuowany naprzeciwko wejścia do Urzędu.


Ilość miejsc jest ograniczona.


Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, tel. 061 851 78 48
 

< zobacz listę aktualności

Newsletter

Kalendarium

Sierpień 2019

P W Ś C P S N
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Punkt konsultacyjny

Zostań członkiem izby

Członkiem Izby może zostać osoba prawna lub fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą

więcej

Przeglądaj oferty

Nawiąż nowe kontakty biznesowe. Przeglądaj oferty zrzeszonych przedsiębiorstw.

więcej

Kontakt

Pl. Wolności 18
61-739 Poznań
Tel. 61 851 78 48
E-mail: izba@pcc.org.pl

więcej

Nasi partnerzy