Doradzamy przedsiębiorcom

Aktualności

Aktualności

Bezpłatne warsztaty "Efektywna Sprzedaż" - 06-07.06.2017

2017-05-26

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji, wraz z Wielkopolską Izbą Rzemieślniczą oraz z Wielkopolską Izbą Przemysłowo-Handlową pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.: "Efektywna Sprzedaż" Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Data: 06 – 07.06.2017 r.
Miejsce: Plac Wolności 18,  Sala konferencyjna na II piętrze
Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

AGENDA:

06.06.2017 (wtorek)
07:50 –  08:00      Rejestracja
08:00 – 09:30    ISTOTA USTALENIA STRATEGICZNYCH KLIENTÓW (GRUP CELU) FIRMY/PRODUKTU.
09:30 – 09:45     Przerwa
09:45– 11:15      ETAPY PROCESU SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY:
•    Klasyfikowanie i przeszukiwanie
•    Powitanie i nawiązanie kontaktu  
11:15 – 11:30      Przerwa
11:30 – 13:00       ETAPY PROCESU SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY:
•    Określenie potrzeb klienta
•    Prezentacja produktu                  
13:00 – 13:30      Przerwa
13:30 – 15:00       ETAPY PROCESU SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY:
•    Pokonywanie zastrzeżeń                  
•    Finalizacja
15:00 – 15:15    Przerwa
15:15 – 16:30      ETAPY PROCESU SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY:
•    Posprzedażowe warunki sprzedaży

07.06.2017 (środa)
 
08:00 – 09:30         BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM:
•       Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
09:30 – 09:45      Przerwa
09:45 – 11:15       BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM:
•    Sprzedawanie korzyści
•    Cechy dobrego handlowca
11:15 – 11:30      Przerwa
11:30 – 13:00      ANALIZA POTRZEB KLIENTA
•    Formułowanie pytań zamkniętych, otwartych
13:00 – 13:30       Przerwa
13:30 – 15:00      ANALIZA POTRZEB KLIENTA
•    Metody badania potrzeb klienta
15:00 – 15:15      Przerwa
15:15 – 16:00        ANALIZA POTRZEB KLIENTA
•    Parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie

Rejestracja do 02.06.2017: formularz zgłoszeniowy do pobrania tutaj
Zgłoszenia przyjmowane są za załączonym formularzu na adres: izba@pcc.org.pl
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15-20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Podczas warsztatu uczestnicy otrzymają wydrukowane materiały dydaktyczne, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, zapewnione zostaną napoje.

Cel szkolenia:
Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży, budowania relacji z klientem, analizy potrzeb klienta, prezentacji oferty handlowej, pracy z trudnym klientem, zamknięcia sprzedaży.
Celem szkolenia jest przede wszystkim przygotowanie uczestników szkolenia
do owocnej pracy z klientem, których efektem jest doprowadzenie do zawarcia transakcji kupna – sprzedaży.
Poprzez udział w szkoleniu uczestnik nabędzie umiejętności wykonywania zadań profesjonalnego sprzedawcy obejmujących m.in.: zachowanie się w kontaktach z klientami i współpracownikami zgodnie z zasadami savoir – viru biznesowego oraz normami etycznymi i estetycznymi, prowadzenia rozmów z klientem z wykorzystaniem aktywnych technik sprzedaży, prezentowania pozytywnej postawy; przeprowadzania analizy sytuacyjnej firmy i otoczenia, opracowania planu działania, prowadzenia sprzedaży i postępowanie na wypadek zgłoszonych niezgodności z umową, pozyskania lojalnych klientów.

Sylwetka trenera

Magdalena Robaszkiewicz  - absolwentka Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzania i  marketingu oraz Inżynierii jakości i ergonomii. Właściciel firmy Consulting Coaching Business (CCB). Ponad 16 lat doświadczenia w realizacji profesjonalnych usług doradczych i szkoleniowych dla sektora MMSP i korporacji, związanych z: analizą rynku, klasteringiem, aktywnych technik sprzedaży, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej, sporządzaniem planów marketingowych, biznes planów, szacowaniem przychodów przy jednoczesnym określaniu kosztów inwestycyjnych, kształtowaniem modeli biznesowych, wdrażaniem, utrzymywaniem i ciągłym doskonaleniem systemów zarządzania jakością. Wykładowca akademicki w zakresie strategii biznesowych, przedsiębiorczości, systemów zarządzania jakością, procesów sprzedażowych,
zarzadzania marketingowego. 
Specjalizacje: zarządzanie marketingowe i jakościowe (Arbiter przy Sądzie Arbitrażowym Nowotomyskiej Izby Gospodarczej), procesy sprzedażowe, systemy zarządzania jakości (audytor, pełnomocni SZJ, specjalista KAIZEN, TQM, TPM, Lean Manufacturing i Lean Management), organizacja i zarządzanie.
Konsultant Krajowego Systemu Usług Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości od 2005 roku. Członek kapituły Konkursu Gospodarczo – Samorządowego HIT Wielkopolska od 2006 roku. Wiceprzewodnicząca Rady Koordynacyjnej Punktów Konsultacyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w Wielkopolsce (przez 4 lata). Przez wiele lat koordynator licznych projektów twardych,
 jak i miękkich. Doświadczenie praktyczne w kontrolingu i monitoringach firm, instytucji, uczelni wyższych, które pozyskały dofinansowanie inwestycyjne.

 Dojazd samochodem: płatny parking pod Placem Wolności
 Dojazd komunikacją publiczną: tramwaje nr 2,5,9,13,15,16
 
 Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, tel. 0 61 851 78 48



 

< zobacz listę aktualności

Newsletter

Kalendarium

Czerwiec 2017

P W Ś C P S N
      01 02 03 04
05 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
Punkt konsultacyjny

Zostań członkiem izby

Członkiem Izby może zostać osoba prawna lub fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą

więcej

Przeglądaj oferty

Nawiąż nowe kontakty biznesowe. Przeglądaj oferty zrzeszonych przedsiębiorstw.

więcej

Kontakt

Pl. Wolności 18
61-739 Poznań
Tel. 61 851 78 48
E-mail: izba@pcc.org.pl

więcej

Nasi partnerzy