Doradzamy przedsiębiorcom

Aktualności

Aktualności

Bezpłatne szkolenie pn.: „EFEKTYWNA SPRZEDAŻ” 23-24.04.2015

2015-03-31

W imieniu konsorcjum poznańskich Instytucji Otoczenia Biznesu: Polskiej Izby Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji, Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, Wielkopolskiej Izby Rzemieślniczej, zapraszamy na bezpłatne szkolenie na temat: „EFEKTYWNA SPRZEDAŻ”.

Termin:  23-24.04.2015, w  godz. 8:00 – 16:00
Lokalizacja: ul. Matejki 50, Poznań; Sala Szkoleniowa  nr 4
Ośrodka Doradczo-Szkoleniowego Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa
Urzędu Miasta Poznania


Cele szczegółowe realizacji zadania:
•    nabycie  przez przedsiębiorców z sektora MSP praktycznej wiedzy z zakresu organizacji sprzedaży przy wykorzystaniu różnych kanałów dystrybucji,
•    wzrost efektywności działania firm poprzez wykorzystanie profesjonalnych narzędzi marketingu mix,
•    poprawa wizerunku firm na zewnątrz poprzez skuteczne zastosowanie narzędzi komunikacji,
•    zdobycie umiejętności efektywnej sprzedaży,
•    wzrost efektywności działań promocyjnych przy wykorzystaniu praktycznych rozwiązań wspomagających relacje z klientami,
•    optymalizacja procesu dystrybucji poprzez wybór właściwych kanałów sprzedaży,
•    nabycie umiejętności dobrego handlowca z wykorzystaniem zagadnień psychologii komunikacji

Podczas warsztatu uczestnicy otrzymają wydrukowane materiały dydaktyczne, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, zapewnione zostaną zimne i ciepłe napoje oraz mały poczęstunek.


Liczba miejsc  ograniczona, bardzo prosimy o potwierdzenie udziału na formularzu zgłoszeniowym mailem na adres: a.cicha@wiph.pl ; tel. +48 61 8690107
Lub faksem : +48 61 8690101
 
Zakres tematyczny warsztatów :
Dzień I:   

  1. Cechy orientacji produkcyjnej, sprzedażowej i marketingowej firm. Elementy marketingu mix w przedsiębiorstwie handlowym.
  2. Sprzedaż osobista jako element promocji sklepu
  3. Instrumenty promocji mix w małej firmie handlowej:

a. etapy sprzedaży osobistej

  • określenie docelowej grupy nabywców’
  • przygotowanie wstępne spotkania z klientami,
  • spotkanie z klientami

*nawiązanie kontaktu, dotarcie z informacją
*pierwsze wrażenie,
*pozyskanie uwagi
*prezentacja oferty sklepu
*pokonywanie oporów,

  • zamknięcie sprzedaży;
  • czynności posprzedażowe;

b. ćwiczenia praktyczne
 

Dzień II:

  1. Psychologia sprzedaży:

a. sprzedawanie korzyści,
b. typologia nabywców,
c. komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży,
d. test umiejętności sprzedaży,
e. cechy dobrego handlowca,
f. ćwiczenia praktyczne
 

2. Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami:

a. promocje,
b. programy lojalnościowe

Czas trwania warsztatu: 16 godz.  

Wykładowcy:
Dr Marek Zieliński


Prowadzi zajęcia dydaktyczne z obszaru technik sprzedaży na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz na Studiach Podyplomowych Zarządzanie Sprzedażą. Prowadzi także szkolenia biznesowe z technik sprzedaży dla: Amica SA, Claas Sp. z o.o., Hotel Andersia, Wielkopolska Szkoła Biznesu, York sp z o.o., W.P.I.P., Przelewy24 sp z o.o., Yes Bizuteria sp z o.o., Apart, Frosta, Manitou. Prowadzi zajęcia dydaktyczne w zakresie: Marketingu, Technik sprzedaży,  Zarządzania zintegrowaną komunikacją marketingową, Marketingu bezpośredni, Komunikacji multimedialnej.
Tematyka seminariów dyplomowych: Komunikacja marketingowa, Sprzedaż i negocjacje, Relacje B2B, Różnice kulturowe w biznesie.
Publikacje: 
1. Oczekiwania komunikacyjne kupców w świetle badań / Leszczyński Grzegorz, Zieliński Marek. - MARKETING I RYNEK 2011 nr 5 - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (PWE)
2. Niedopasowania w relacjach business-to-business: czy komunikacja wpływa na stosunek nabywcy do sprzedawcy / Zieliński Marek, Leszczyński Grzegorz. // W : HANDEL WEWNĘTRZNY 2011 nr 1 – Warszawa
3. Creating Value by Design: Economic and Business Perspectives / Zieliński Marek, Chłodnicki Marcin. - Journal of International Studies 2009 nr No 1 - Kiev : Foundation of International Studies
4. Komunikacja w relacjach business-to-business / Zieliński Marek, Leszczyński Grzegorz, Kwiatek Piotr. - Poznań : Advertiva s.c., 2009.
5. Salespeople as a source of information for business buyers / Leszczyński Grzegorz, Kwiatek Piotr, Zieliński Marek. // W : 5th International Conference on Business Markets Management - Tampere : Technical University Tampere, 2011.
6. THE IMPACT OF MISMATCH BETWEEN SALESPERSON COMMUNICATION AND BUYER'S NEEDS ON MUTUAL RELATIONS / Leszczyński Grzegorz, Zieliński Marek. // W : 26th IMP Conference. Business Networks - Globality, Regionality, Locality. Doctoral Consortium Program and Papers. - Budapeszt : IMP Group (International Marketing and Purchasing Group), 2010
7. Relationships as source of innovations in advertising industry: comparative study of Polish and Japanese approaches, 
8. Yoritoshi Hara, Kenichi Hosoi, Grzegorz Leszczyński, Marek Zielinski, 28th International IMP Conference, Rome 2012 - Rome : IMP Group (International Marketing and Purchasing Group), 2012
9. Trade fairs as source of knowledge – the role of trade fairs organizer / Leszczyński Grzegorz, Zieliński Marek. // W : The impact of globalization on networks and relationships dynamics, 27th International IMP Conference, Glasgow 2011 - Glasgow : IMP Group (International Marketing and Purchasing Group), 2011
10. The role of trade fairs in European cities development strategies – one pattern or different ways to go? / Leszczyński Grzegorz, Zieliński Marek, Zmyślony Piotr. // W : 8th International Marketing Trends Conference / red. Françoise CONCHON - Paryż : ESCP-AEP European School of Management, 2009. 
11. Trade Fairs - a Tool for Spread of Innovation / Leszczyński Grzegorz, Zieliński Marek, Chłodnicki Marcin. // W : 4th International Conference for Enterpreneurship, Innovation and Regional Development - Ohrid : National Center for Development of Innovation and Enterprenurial Learning, 2011.
Praca doktorska „Targi jako narzędzie komunikacji”, promotor prof. dr hab. Bogna Pilarczyk, obrona – 2008 r.

 

< zobacz listę aktualności

Newsletter

Zostań członkiem izby

Członkiem Izby może zostać osoba prawna lub fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą

więcej

Przeglądaj oferty

Nawiąż nowe kontakty biznesowe. Przeglądaj oferty zrzeszonych przedsiębiorstw.

więcej

Kontakt

Pl. Wolności 18
61-739 Poznań
Tel. 61 851 78 48
E-mail: izba@pcc.org.pl

więcej

Nasi partnerzy