Bezpłatne szkolenie online - Strategie marketingowe w internecie, 18-20.10.2021
2021-10-04
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.: SZKOLENIE ONLINE: Strategie marketingowe w Internecie Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
Data: 18-20.10.2021
Organizator: POLSKA IZBA GOSPODARCZA IMPORTERÓW, EKSPORTERÓW I KOOPERACJI
Czas szkolenia online: 9:00 – 13:00
Mentoring/ Indywidualne doradztwo: 13:00 – 15:00
Praca zdalna, indywidualna: 15:00-17:00
Ważne!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
• sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
• sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
• arkusz Microsoft Word/ lub podobny – celem wykonywania zadań
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
Program:
Dzień pierwszy:
1. WYBÓR I OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ ONLINE:
1.1. Tradycyjny a wirtualny marketing
1.2. Praktyczne koncepcje e-marketingowe
1.3. Strategia e-promocji – optymalny zestaw narzędzi
1.4. Określenie celów i zdefiniowanie strategii firmy
1.5. Segmentacja rynku
1.6. Persona i archetypy
1.7. Planowanie kampanii reklamowej
1.8. Skuteczny brief - wybór agencji - model rozliczeń
2. SKUTECZNOŚĆ STRON WWW – OD PROJEKTU, WDROŻENIA PO OPTYMALIZACJĘ
2.1. Strona WWW – co to takiego?
2.2. Strona internetowa jako narzędzie komunikacji
2.3. CMS/WORDPRESS vs strona internetowa
2.4 Web Design
2.5. Content marketing a SEO
2.6. Grafika – treść - CTA
2.7. Pozycjonowanie strony – strategia
2.8. Aspekty prawne
2.9. Prowadzenie działań na stronie WWW
Dzień drugi:
3. Monitorowanie i badanie skuteczności prowadzonych działań
3.1. Analityka za pomocą narzędzi Google
3.2. Pomiar skuteczności działań w e-marketingu
3.3. Audyty pod kątem SEO, content – narzędzia darmowe i płatne
4. Prowadzenie skutecznej kampanii Google Ads
4.1.Zasady realizacji kampanii po pierwsze algorytm, po drugie dobór słów kluczowych, po
4.2. Algorytm
4.3. Frazy kluczowe - w tym zasady budowania długich ogonów trzecie
4.4. Skuteczna treść reklam
4.5. Optymalizacja kampanii Google Ads
4.6. Monitoring i raporty zarządzanie kampanią
Dzień trzeci:
5. Strategia skuteczności działań w mediach społecznościowych
5.1. Facebook
5.1.1. Fanpage a tablica
5.1.2. Angażujące posty - skłaniające do aktywności
5.1.3. Zasięgi organiczne a płatne
5.1.4. Manager reklam – planowanie kampanii reklamowej
5.1.5. Grupy, wydarzenia, live FB, posty
5.1.6. Zasady TIMELINE FB (foto, posty, relacje, cover photo, aplikacje, statystyki)
5.1.7. Analiza fanpage uczestników szkolenia
5.2. Instagram
5.2.1. Strategia #hasztagów
5.2.2. Interface – funkcjonalności
5.2.3. Skuteczne konto publiczne a firmowe, w tym tworzenie BIO
5.2.4. Przestrzeń w stylu Instagrammable
5.2.5. Tajniki foto
5.2.6. Budowanie zasięgów
5.2.7. Live streamy i reklamy w Stories
5.2.8. User-Generated Content
5.2.9. Analiza kont uczestników szkolenia
5.3. YOU TUBE
5.3.1. Optymalizacja kanału YouTube
5.3.2. Znaczenie obrazu i dźwięku
5.3.3. Pozycjonowanie
5.3.4. Playlist
5.3.5. Reklama TrueView
5.3.6. Analiza kanałów uczestników szkolenia
Rejestracja do 15.10.2021
Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu https://forms.gle/bqr19MTtTiyx7z9XA
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Cel szkolenia:
Szkolenie zapoznaje z możliwościami zwiększenia rozpoznawalności marki, sprzedaży i jej rentowności, dzięki wykorzystaniu strategii e-marketingu. Pokazuje obecne trendy w marketingu internetowym. Umożliwia nabycie umiejętności tworzenia efektywnych strategii marketingowych opartych o Internet. Zapoznaje z narzędziami Google, Facebooka, Instagramu, YouTube do analizowania efektywności kampanii reklamowych. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów, gdzie stawiamy nacisk nie tylko na wykorzystanie i poznanie samych narzędzi, ale w szczególności prezentujemy możliwości wykorzystania ich w praktyce.