Doradzamy przedsiębiorcom

Aktualności

Aktualności

Bezpłatne szkolenie online - Strategie marketingowe w internecie, 18-20.10.2021

2021-10-04

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.: SZKOLENIE ONLINE: Strategie marketingowe w Internecie Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Data:  18-20.10.2021
Organizator: POLSKA IZBA GOSPODARCZA IMPORTERÓW, EKSPORTERÓW I KOOPERACJI
Czas szkolenia online: 9:00 – 13:00
Mentoring/ Indywidualne doradztwo: 13:00 – 15:00
Praca zdalna, indywidualna: 15:00-17:00
Ważne!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
•    sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
•    sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
•    arkusz Microsoft Word/ lub podobny – celem wykonywania zadań
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
Program:
Dzień pierwszy:
1. WYBÓR I OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ ONLINE:
1.1. Tradycyjny a wirtualny marketing
1.2. Praktyczne koncepcje e-marketingowe
1.3. Strategia e-promocji – optymalny zestaw narzędzi
1.4.    Określenie celów i zdefiniowanie strategii firmy
1.5.    Segmentacja rynku
1.6.    Persona i archetypy
1.7. Planowanie kampanii reklamowej
1.8. Skuteczny brief - wybór agencji - model rozliczeń
2. SKUTECZNOŚĆ STRON WWW – OD PROJEKTU, WDROŻENIA PO OPTYMALIZACJĘ
2.1. Strona WWW – co to takiego?
2.2. Strona internetowa jako narzędzie komunikacji
2.3.    CMS/WORDPRESS vs strona internetowa
2.4    Web Design
2.5.    Content marketing a SEO
2.6. Grafika – treść - CTA
2.7.    Pozycjonowanie strony – strategia
2.8.    Aspekty prawne
2.9.    Prowadzenie działań na stronie WWW
 
Dzień drugi:
3. Monitorowanie i badanie skuteczności prowadzonych działań
3.1. Analityka za pomocą narzędzi Google
3.2. Pomiar skuteczności działań w e-marketingu
3.3. Audyty pod kątem SEO, content – narzędzia darmowe i płatne
4. Prowadzenie skutecznej kampanii Google Ads
4.1.Zasady realizacji kampanii po pierwsze algorytm, po drugie dobór słów kluczowych, po
4.2. Algorytm
4.3. Frazy kluczowe - w tym zasady budowania długich ogonów trzecie
4.4. Skuteczna treść reklam
4.5. Optymalizacja kampanii Google Ads  
4.6. Monitoring i raporty zarządzanie kampanią

Dzień trzeci:
5. Strategia skuteczności działań w mediach społecznościowych
5.1. Facebook
     5.1.1. Fanpage a tablica
      5.1.2. Angażujące posty - skłaniające do aktywności
    5.1.3. Zasięgi organiczne a płatne
    5.1.4. Manager reklam – planowanie kampanii reklamowej
    5.1.5. Grupy, wydarzenia, live FB, posty
    5.1.6. Zasady TIMELINE FB (foto, posty, relacje, cover photo, aplikacje, statystyki)
    5.1.7. Analiza fanpage uczestników szkolenia
5.2. Instagram
    5.2.1. Strategia #hasztagów
    5.2.2. Interface – funkcjonalności
5.2.3. Skuteczne konto publiczne a firmowe, w tym tworzenie BIO
5.2.4. Przestrzeń w stylu Instagrammable
5.2.5. Tajniki foto
5.2.6. Budowanie zasięgów
5.2.7. Live streamy i reklamy w Stories
5.2.8. User-Generated Content
5.2.9. Analiza kont uczestników szkolenia
5.3. YOU TUBE
    5.3.1.  Optymalizacja kanału YouTube
    5.3.2. Znaczenie obrazu i dźwięku
    5.3.3. Pozycjonowanie
    5.3.4. Playlist
    5.3.5. Reklama TrueView
    5.3.6. Analiza kanałów uczestników szkolenia
Rejestracja do 15.10.2021
Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu https://forms.gle/bqr19MTtTiyx7z9XA
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Cel szkolenia:
Szkolenie zapoznaje z możliwościami zwiększenia rozpoznawalności marki, sprzedaży i jej rentowności, dzięki wykorzystaniu strategii e-marketingu. Pokazuje obecne trendy w marketingu internetowym. Umożliwia nabycie umiejętności tworzenia efektywnych strategii marketingowych opartych o Internet. Zapoznaje z narzędziami Google, Facebooka, Instagramu, YouTube do analizowania efektywności kampanii reklamowych. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów, gdzie stawiamy nacisk nie tylko na wykorzystanie i poznanie samych narzędzi, ale w szczególności prezentujemy możliwości wykorzystania ich w praktyce.
 

< zobacz listę aktualności

Newsletter

Zostań członkiem izby

Członkiem Izby może zostać osoba prawna lub fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą

więcej

Przeglądaj oferty

Nawiąż nowe kontakty biznesowe. Przeglądaj oferty zrzeszonych przedsiębiorstw.

więcej

Kontakt

Pl. Wolności 18
61-739 Poznań
Tel. 61 851 78 48
E-mail: izba@pcc.org.pl

więcej

Nasi partnerzy