Doradzamy przedsiębiorcom

Aktualności

Aktualności

Bezpłatne szkolenie - Marketing w małej firmie, 28-30.10.2015

2015-10-12

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji, wraz z Wielkopolską Izbą Rzemieślniczą oraz z Wielkopolską Izbą Przemysłowo-Handlową pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.: ”MARKETING W MAŁEJ FIRMIE”

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.


Trzydniowy  warsztat jest adresowany dla zarejestrowanych firm oraz osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej,  które chciałyby zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu marketingu, w tym m.in.: budowania strategii marketingowej- analiza strategiczna, promocji produktów, sztuki budowania wizerunku, zarządzania produktem, e-marketingu, czyli promocji firmy w sieci.

Warsztaty odbywać się będą w godz. 08:00 – 16:00 w następujących terminach:

III edycja 

Dzień 1 – 28.10.2015
Dzień 2 – 29.10.2015
Dzień 3 -  30.10.2015
PROGRAM WARSZTATÓW

Dzień 1
1. Rola marketingu w małej firmie:
-  czym jest marketing,
-  podstawowe pojęcia z zakresu marketingu (ujęcie praktyczne),
-  narzędzia marketingu,
-  podstawowe koncepcje marketingowe; czym jest zarządzanie marketingiem,
-  marketing mix w praktyce.

2.  Budowanie strategii marketingowej – analiza strategiczna:
-   identyfikacja makro i mikrootoczenia firmy – podstawowe metody badawcze
-   analiza wewnętrzna
-  określenie celów i zdefiniowanie strategii przedsiębiorstwa,
-   wdrożenie i realizacja strategii,
-   metody kontroli efektów.

3. Promocja produktów:
-  podstawy promocji produktów
-  reklama – zadanie, rodzaje, organizowanie, metody badania skuteczności, środki wspierania sprzedaży
-  public relations – koncepcja, skuteczność.

Dzień 2
1. Sztuka budowania wizerunku:
-   identyfikacja wizualna – nazwa, logo,
-   budowanie marki – pozytywnych relacji z interesariuszami (klienci, dostawcy, odbiorcy, personel, administracja, itp.) – analiza potrzeb.

2. Zarządzanie produktem:
-   kierowanie rozwojem produktu (od momentu wprowadzenia na rynek, jak zachęcić, jak się wyróżnić, jak wygrać w walce konkurencyjnej),
-   polityka cenowa (wpływ ceny na wyniki firmy, decyzje cenowe, znaczenie zachęt cenowych, rabatów, kalkulacje cen własnych, „podstępy cenowe”),
-   organizowanie dystrybucji produktów (podstawowe kanały oraz wybór właściwego, podstawy logistyki)

Dzień 3
E-marketing czyli moja firma w sieci:
-  rodzaje i specyfika promocji w sieci,
-  podstawy tworzenia programu działań w Internecie,
-  krok po kroku: strona www, promocja w wyszukiwarkach, pozycjonowanie, itp.
-  badanie efektywności


Miejsce odbywania się warsztatów:
Wielkopolska Izba Rzemieślnicza, 61-874 Poznań, al. Niepodległości 2, sala szkoleniowa nr 22

Uprzejmie prosimy o zgłoszenia ( karta zgłoszeniowa  do pobrania  tutaj)
drogą mailową: izba@pcc.org.pl
 
Ilość miejsc jest ograniczona.
Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, tel. 061 851 78 48
 

< zobacz listę aktualności

Newsletter

Zostań członkiem izby

Członkiem Izby może zostać osoba prawna lub fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą

więcej

Przeglądaj oferty

Nawiąż nowe kontakty biznesowe. Przeglądaj oferty zrzeszonych przedsiębiorstw.

więcej

Kontakt

Pl. Wolności 18
61-739 Poznań
Tel. 61 851 78 48
E-mail: izba@pcc.org.pl

więcej

Nasi partnerzy