Bezpłatne szkolenie „Strategie marketingowe skutecznie rozwijające biznes”, 4-6.06.2019
2019-05-21
Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa wraz z Polską Izbą Gospodarczą Importerów, Eksporterów i Kooperacji oraz Wielkopolską Izbą Rzemieślniczą pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.: „Strategie marketingowe skutecznie rozwijające biznes”
Termin: 4-6.06.2019 g. 08:30 - 16:30
Miejsce: Sala Wydziału Działalności Gospodarczej Ul. 28 czerwca 1956 nr 404 sala C, II piętro
Organizator: Wielkopolska Izba Przemysłowo – Handlowa
Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
Formularz zgłoszeniowy do pobrania tutaj
Rejestracja do 03.06.2019
Zgłoszenia przyjmowane są na adres: izba@pcc.org.pl
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 – 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Zakres tematyczny szkolenia:
I. Kryteria i metody doboru strategicznego klienta
1.1. Ważność segmentacji rynku
1.2. Dobór segmentacji rynku względem własnej firmy
II. Strategie marketingowe dostosowane do profilu firmy
2.1. Dane wejściowe do analiz
2.2. Analizy potencjału
2.3. Strategia mikrootoczenia
2.4. Starategia makrootoczenia
2.5. Wpływ otoczenia na potencjał firmy
III. Narzędzia kształtowania produktu i ceny
3.1. Produkt –usługa – towar - czy to jest to samo?
3.2. Zależność cyklu życia produktu a marktingu- mix
3.3. Model struktury produktu levitta - analiza motywów nabywczych klientów względem Produktów
3.4. Składowe wpływające na odpowiednią kalkulację ceny
IV. Planowanie kampanii promocyjnej
4.1. Praktyczne przygotowywanie kampanii promocyjnej – część I
4.2. Praktyczne przygotowywanie kampanii promocyjnej – część II
V. Zastosowanie elementów modelu canvas
5.1. Obszary (składowe) modelu canvas
5.2. Praktyczne ujęcie matrycy - część I
5.3. Praktyczne ujęcie matrycy - część II
VI. Tożsamość a wizerunek firmy
6.1. Strategia budowania marki – część I
6.2. Strategia budowania marki – część II
VII. Praktyczna analiza otoczenia firmy w ujęciu mikro i makr (studium przypadku, analiza własnej Firmy):
7.1. Analiza PEST
7.2. 5 Sił Portera
7.3. Metoda punktowa
VIII. Analiza zasobów firmy (studium przypadku, analiza własnej firmy):
8.1. Metoda kluczowych czynników sukcesu
IX. Benchmarkng (studium przypadku, analiza własnej firmy):
9.1. PORÓWNANIE DZIAŁAŃ FIRMY Z LIDERAMI RYNKU
Podczas warsztatu uczestnicy otrzymają wydrukowane materiały dydaktyczne, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, zapewnione zostaną napoje.
Dojazd samochodem: bezpłatny parking na otwartym parkingu Urzędu Miasta Wydziału Działalności Gospodarczej (prosimy o niekorzystanie z parkingu „za szlabanem”)
Dojazd komunikacją publiczną: autobusy linii: 171, 176, 603. Przystanek jest usytuowany naprzeciwko wejścia do Urzędu.
Ilość miejsc jest ograniczona.
Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, tel. 061 851 78 48